Sider

mandag 1. oktober 2012

Oktoberutfordringen - lag på lag

Hei alle sammen!

En ny måned starter i dag og vi har en ny utfordring for dere her hos Kortgleder. Denne gangen utfordingen er LAG PÅ LAG - bruk så mange lag som du vil, men det bør være minst to lag.

Vi har mange spennende produkter inn i nettbutikken, og i den forbindelse har vi lyst å vise frem noen av mulighetene de gir.  

Premien denne gangen blir helt nye embossingfoldere fra Nellie Snellen! Hvis vi får mange bidrag, så vil flere få premie.

Jeg, Loreta, starter utfordringsinspirasjonen med et kort ´Til Lykke´. Jeg brukte 8 lag på dette kortet, og det er så enkelt å gjore med nye diesene fra Leabilities!



Nye diesene fra Leabilities:


Punch:


Vi håper du har lyst til å delta i utfordringen vår.  Vi gleder oss til å se hva dere lager!  Maks to bidrag per person, og to lodd i hatten for de som bruker våre produkter.  Lykke til!

Oktoberutfordring.  Utfordringen er åpen for alle.  Hvis du bruker produkter fra Nellie Snellen, Wild Rose Studio, Leane Creatief eller Tonic Studios, så skriver du kommentar under her og får dermed et ekstra lodd.  Lykke til og takk for bidraget!



    

13 kommentarer:

  1. Så herlig utfordring og for et nydelig Dt-bidrag. ;o)

    Ha en nydelig og kreativ dag videre.

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Et kjempeflott Dt-bidrag og fin utfordring.
    Jeg har brukt dies fra Leane Creatife i mitt bidrag,var det her jeg skule gi beskjed om det?
    Uansett . . . Morsomt å delta.
    Klem Irene

    SvarSlett
  3. Hei Irene! Ja, det var her :-) Takk for bidraget!

    SvarSlett
  4. Jeg har brukt en Nellye Snellen dies
    Multi Frame Dies 008.
    Kjekt dette!

    SvarSlett
  5. Hei! Liker utfordringen og har hengt meg på med to kort! Marihøne stempelet som jeg har brukt, kjøpte jeg på Stempel Scrap messen i 2006, det kommer fra dere. Står i alle fall Kortgleder.no på posen!

    SvarSlett
  6. Prøvde å bidra til utfordingen, men ser jeg har fått et kryss bak mitt navn, tror jeg gjorde noe feil da jeg koblet.

    Min blogg - birag finner dere her: http://www.hobbymaja.blogspot.no/2012/10/bidrag-til-utfordring.html

    SvarSlett
  7. Jeg har brukt doilies fra Nellie Snellen.
    Flott utfordring !

    Klem fra Berit

    SvarSlett
  8. Jeg har brugt dies fra Nellie Snellen. Dejlig udfordring :)

    SvarSlett
  9. Herlig udfordring. Jeg har brugt blomsterpunch fra Nelly Snellen.

    SvarSlett
  10. Hei, jeg har brukt Roseblad - punchen fra Nellie snellen på mitt bidrag

    Beacarona aka Beate

    SvarSlett
  11. Hei kjempe kjekk utfordring, eg har bare brukt korgleder sine produkter untatt hvitt ark og blekk.

    SvarSlett
  12. Hadde kanskje våre litt bære å skreve Kortgleder riktig :D

    SvarSlett
  13. I siste liten, men jeg hiver meg med på utfordringen lag på lag. Jeg har brukt dies fra Nellie Snellen.
    Lekre DT' kort gjennom hele måneden. Takk for massevis av inspirasjon.
    Turid :)

    SvarSlett