Sider

onsdag 3. oktober 2012

Ny designer på teamet



Hei jeg heter Bettina og har fått gleden av å få være med i det flotte designteamet her hos Kortgleder. Jeg er 37 år, gift og mamma til to små prinsesser på 2,5 og 4 år. Jeg har holdt på med scrapperelaterte prosjekter  siden 2009 en gang, og da begynte det så smått med bordkort til dåp og album med de små prinsessene mine. Det var først da jeg begynte å lage kort og fant ut at :dette her kan jo til og med meg klare, at det tok helt av. 

Jeg lager for det meste kort, men liker å utforske nye bretteteknikker, og lager gjerne esker og  av og til noen LOer også.  Liker det aller meste av pynt, og er så heldig at jeg har fått prøve meg som designer på noen utenlandske blogger også. Jeg har nesten alltid motiver på kortene mine, og disse fargelegger jeg med promarkers. Utrolig hva man kan lære på internett!! Hver ledig stund jeg har brukes som regel til å sette meg ned ved scrappepulten, blogghoppe for inspirasjon og lage nye prosjekter!

Her er et kort jeg har laget tidligere, som jeg er veldig fornøyd med:


Det var litt om meg, ta gjerne en tur innom bloggen min og legg igjen en kommentar!! Da blir jeg veldig glad!!

2 kommentarer: