Sider

torsdag 4. oktober 2012

Ny designer hos Kortgleder

Hei
Jeg heter Merethe og er en av de heldige som fikk bli med på Kortgleder sitt flotte designteam.

Jeg har holdt på med scrapping siden 2004.
Min stil er:liker det meste,men er veldig glad i lyse og sarte farger.
Det viser igjen på mine prosjekter.
Jeg lager LOer,kort,esker m.m.

Jeg har fått tilsendt noen flotte produkter i fra http://www.kortgleder.no/ og
jeg har kost meg veldig med å lage dette kortet som da er mitt første DT-bidrag.

Oktober utfordringen hos Kortgleder er lag på lag:

Mønsterpapir:Wintry Christmas
Diesen:Lea bilitie Frame
Motivstempel: Wild Rose Studio
Produktene finner du hos 

Ønsker dere alle en riktig flott dag.

Her er min blogg:

4 kommentarer:

  1. Lovely card, Merethe with lots of layers, haha!! Hugs, Nicole

    SvarSlett
  2. Velkommen Merethe :)
    Klem Connie

    SvarSlett
  3. Beautiful holiday card. so sweet. It is freebie Friday over at http://digistamps4joy-sa.blogspot.com/ They are also having a blog hop and each DT is giving away prizes including the image shown. So hop on over pick up the freebie, which is for only 2 days and join in on the hop. Hugs
    Thanks for your visit and sweet luv.

    SvarSlett