Sider

fredag 9. desember 2011

Luke 9: Julegavetips til de minste


Tegnebøker e

Etter noen år som kortlager begynner stempelsamlingen å øke kraftig. Derfor er jeg veldig forhenger av å bruke de så mye som mulig og så ofte som mulig. Så da kom jeg på en kjempe ide til julegaver. Her har jeg kjøpt vanlig Sketch-books med litt tykt papir. Deretter har jeg stemplet opp alle stemplene mine på annen hver side utover. (Det er fordi jeg vil at de skal ha muligheten til å ta ut arket hvis de vil gi det vekke eller henge det opp.) 

På forsiden har jeg stemplet et av de nydlige stemplene fra Nellie Snellen. Det er ikke fargelagt, siden mottakeren kan få gjøre dette selv. Forsidene er dekortert enkelt, i og med at dette er til kusinene mine på 3 år så bryr ikke de seg om hvilke papir som er på forsiden. 



Før avsending ble bøkene pakket inn med en pakke fargestifter hver og en liten lapp hvor det stod: 
"Start med å fargelegg forsiden din."


Klem fra Henrikke
e

4 kommentarer:

  1. Kjempeflott gaveidde. Og som du skriver da får en også brukt stemplene sine mer.

    SvarSlett
  2. For en super ide! Kjempesøte bøker, og som du sier: Vi kan bruke de utallige stemplene vi har.. Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett