Sider

søndag 11. desember 2011

11. desember Trekning på juleønsket. Og en ny utfording.


Aller først vil vi si
Tusen takk til alle som har vært innom nettbutikken og skrevet ønskene sine som kommentar til dette innlegget. Vi har trukket en vinner, og den heldige er Anne-Eddi Du får ønskeproduktet ditt, en Nellie dies MDF 013 tilsendt i posten. Gratulerer!

Denne uken vil vi at dere skal finne det innlegget i bloggen vår dere liker aller best. Bla dere bakover gjennom 2011 og link innlegget i en kommentar til dette innlegget. Neste søndag trekker vi en vinner som får ett eller flere av produktene som er brukt i innlegget det er linket til. (Vi tar forbehold om at produktene er på lager. Dersom de ikke er det, vil en annen premie bli tilsendt.)


I dag vil jeg vise dere noen pakkelapper jeg har laget med hjelp av Nellie dies.

Her har jeg brukt førlgende;
MDF 025
MDF 035
og floral punch granbar.
Snøkrystallen er fra noe annet.



Her har jeg brukt;
MDF 008
MDF 022
MDF 024(under knappen)



På juletreet har jeg brukt;
MDF 015


Her har jeg brukt;
MDF 021
MDF 007(på teksten)


Enda et hjerte;
MDF 022
MDF 008
Og floral punch granbar


Håper dere blir inspirert, og koser dere i førjulstiden.
Ha en fin ettermiddag, hilsen oss i Kortgleder teamet....