Sider

søndag 4. desember 2011

Dagens luke - Hva ønsker du deg til jul?



Har du skrevet ønskeliste enda? Hvis ikke, så har du sjansen nå. Ta deg en tur inn i nettbutikken og fortell oss hvilket produkt du ønsker deg aller mest. Vi trekker en vinner neste søndag. Skriv ønsket ditt som kommentar til dette innlegget. Kun ett ønske per person, og kun et produkt i hvert ønske.


I dag har Liv Solveig dekorert noen fyrstikk esker.
På denne har jeg brukt Nellie snellen stempel Dawn giving away, multiframe dies 008 og 007.
På denne har jeg brukt multiframe dies flower og rondeller.

Ha en herlig 2 søndag i advent.

Liv Solveig.

25 kommentarer:

  1. This is STUNNING......such a sweetly colored image! GORGEOUS!!!!!

    SvarSlett
  2. Kære Julemand!
    Efter min McGill punch gik i stykker længes jeg efter en ny 'granbar' punch. Så mit ønske er Floral Punch Granbar' punch fra Nellie Snellen.
    klem fra Dorte

    SvarSlett
  3. Kjære Kortgleder-nissen!
    Jeg elsker Nellie Snellen dies og ønsker meg derfor denne Nellie Snellen diesen: NS-MFD031
    Multi Frame Dies, 2 corners nr. 2.
    Tusen takk for denne fantastiske muligheten:) Åh, dette er spennende!!!
    Klem fra Cathrine

    SvarSlett
  4. Jeg ønsker meg flere stempler fra Nellie Snellen - Dawn Clearstamp Hokey-pokey

    SvarSlett
  5. Så flott julekalender. Jeg ønsker meg Young Rebels Clearstamp - Treasure fra Nellie Snellen

    SvarSlett
  6. Kjære Julenisse, eg ønsker meg en Multi Frame Dies, Square Lilly
    MFD029, fordi den er så fin :)

    god jul
    tone

    SvarSlett
  7. Kære kortgledenisse :)
    jeg ønsker meg Multi Frame Dies, Incire Flower nr. 2 :)
    Spendene Hi Hi

    SvarSlett
  8. Kjære kortgledenisse! Hvis jeg skulle være så heldig å vinne, så har jeg veldig lyst på stempelet Christmas Time - Robin! Smeltet helt da jeg så det :)

    SvarSlett
  9. Jeg ønsker meg veldig Multi Frame Dies, Square Lilly fra nellie snellen :)

    SvarSlett
  10. Floral Punch, Julestjerne med preger, large ønsker jeg med veldig mye. Har lenge hat lyst på den



    Hilsen Ann-Mari N.A

    SvarSlett
  11. For en snill nisse dere har inne hos dere, skulle jeg være så heldig at nissen synes jeg har vært snill nok så ønsker jeg meg Nellie Snellens Multi Frame Dies, Square Lilly. ;o) Er stor fan av disse diesene, og denne har jeg ikke i samlingen min. :o)
    Ha en fortsatt flott adventstid!

    SvarSlett
  12. Å, så nydelige kortene er. Stempelmotivet er jo bare såå vakkert :-)
    Jeg tror egentlig ikke på nissen, men om jeg vinner - ja, da lover jeg å tro at han finnes !

    Nellie Snellen MFD037 ser så flott ut, og minner meg om nuperelleborden jeg hadde på min gamle bunadsskjorte, som min mor lagde til meg, så den har jeg veldig lyst på :-)

    Ønsker nissen og hans hjelpere fortsatt god advent !

    Mvh
    Turid

    SvarSlett
  13. Jeg har skrevet ønskeliste, og selvsagt er det diverse scrappesaker på den :) Hvis jeg skulle være så heldig og vinne trekningen hos dere ønsker jeg meg Dawn with birthday cake clearstamp. Stempelet er bare såå nydelig!

    SvarSlett
  14. Til Kortglede Nissen!
    Jeg ønsker meg en Nellie Snellen Dies Multi Frame Dies oval- MF D013
    Jeg er snill, ialle fall nå før jul... Klem fra Anne-Eddie :)
    Det var MANGE andre ting jeg ønsket meg og.... :)

    SvarSlett
  15. Eg ynskjer meg veldig Floral Punch Granbar punch fra Nellie Snellen:-)

    SvarSlett
  16. Så rause dere er:) Skulle jeg være så heldig å vinne ønsker jeg meg
    Multi Frame Dies, Flower..020
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  17. Nydelige fyrstikkesker!!!
    Super julekalender dere har!
    Jeg ønsker meg:
    Floral Punch Roseblad med preger

    SvarSlett
  18. Eg har mange ønsker...Men akkurat nå står hjertediesen fra Nellie Snellen høyst på ønskelisten :)
    Klem

    SvarSlett
  19. Ønsker meg veldig Multi Frame Dies, Christmas Tree.
    Takk for flott blogg med mye inspirasjon :)

    Klem fra Gruttegratt

    SvarSlett
  20. ***Ønsker meg en Floral Punch Roseblad med preger :)***

    -Marlene-

    SvarSlett
  21. Jeg ønsker meg Multi Frame Dies, Heart :)

    SvarSlett
  22. jeg ønsker meg veldig denne diesen , så kjære scrappenisse denne ønsker jeg meg . Multi Frame Dies, Square Lilly

    SvarSlett
  23. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  24. Flott julekalender meg mange utrolig fine tips. Jeg ønsker meg en dies perm eller 10 magneter til en sånn perm...

    SvarSlett
  25. Jeg ønsker meg Multi Frame Dies, Rectangle :)

    God jul til dere, krysser fingre for at jeg kan vinne :)

    SvarSlett