Sider

torsdag 28. april 2011

Invitasjon til piratparty!

Kortgleder har fått inn noen kjempesøte piratstempler "Young rebels" fra Nellie Snellen. Her har Marte laget bursdagsinvitasjoner til piratparty med en av de tøffe rebellene.


Jeg har først laget selve kortet i bazzill og forsøkt å lage en litt røff bakgrunn siden dette er invitasjon til en sjørøverbursdag for tøffe gutter. Jeg har også brukt en Nellie Snellen Lines and Dots stjernesjablong for å dekorere det grå bakgrunnsarket.


Stempeltrykket er deretter fargelagt med Promarkers. Higlighting med hvit gelroller ble gjort helt til slutt, så det synes ikke på dette bildet.



På pergamentet har jeg skrevet invitasjon med klistremerkebokstaver, Clippunch alpha.


Det hadde vært spennende å laget en tilsvarende invitasjon med en av jentepiratene også, så det tror jeg at jeg må prøve meg på senere.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar