Sider

fredag 26. mars 2010

Staffelikort til guttebaby

Jeg har laget dette staffelikortet med de flotte Storyteller-stemplene vi fikk inn for litt siden. Stempelplata ser dere nederst i innlegget. Arkene er fra MME og i tillegg har jeg brukt roser, glitterlim i rosene og Spellbinders Big Scalloped Circles, large. Hvis du har lyst til å se hvordan staffelikort lages, så søk på "easel card" på YouTube, så finner du flere filmer om dette.
Jeg stemplet litt på baksiden også mens jeg var i gang.
Jeg vil ønske dere alle en riktig god påske. Nettbutikken holder stengt frem til onsdag etter påske, men vi ser ikke bort fra en og annen oppdatering i bloggen.

6 kommentarer:

  1. "smelt" dette kortet var helt fantastisk nydelig Jorunn, tenk å være så heldig å få noe sånt

    SvarSlett
  2. Såååå lekkert Jorunn :o))
    Nydelig.
    Klem

    SvarSlett
  3. Så snille dere er. Tusen takk.

    SvarSlett
  4. WooooW såå nydelig kort som har kommet her igjen,siden jeg var innom her sist.Såå flotte stempler!

    SvarSlett