Sider

mandag 10. november 2008

Velkommen som designer, Anne Karin


Hei, Jeg heter Anne Karin

Jeg har to barn, Adrian på 3 år og Elvira som er blitt 16mnd. Samboer med John Gunnar som er 34år. Selv blir jeg 30 neste høst. Vi bor i Bærum og har vært samboere i 6 år.
Jeg begynte å lage "avanserte" kort med å lime på alt mulig rart fra flaskekorker, finerstjerner og ting jeg fant hjem. Dette begynte jeg med for 10 år siden, men begynte aktivt med det jeg fikk høre het "scrapbook" for 5,5 år siden. Kort er det blitt mer og mer av og mindre og mindre album. Men lager begge deler.

Stilen min varierer egentlig litt... Men er ikke noe god på Vintage og Freestyle. Det blir en stil mellom flere arter tror jeg. Noen ganger blir jeg inspirert av andre sine prosjekter og dermed endrer stilen seg plutselig litt. Ellers så er jeg en schoppoholiker og kjøper mer enn jeg bruker! Men så er jo shoppingen halve gleden med scrapping og kort synes jeg da. Det er jo så mye lekkert å få kjøpt og nye ting kommer det hele tiden.

Jeg har holdt noen kurs de siste 2 åra og synes det er ganske artig! Men det tar jo litt tid og synes derfor det er kjempe stort å få være en del av temaet hos kortgleder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar