Sider

torsdag 21. juni 2012

Sommer farger....


Hei alle sammen, i dag her min Cathrine sin tur til å komme med et sommer bidrag/inspirasjon.
Her i på Skåla ved Molde er det i dag deilig sol, så ble litt sen og poste i dag, men her er det jeg har laget.

Jeg har fått helt dilla på multimedia... og lage bakgrunner og leke meg med farger. Så her kommer enda et par sider i ArtJournal boka mi.



Her har jeg brukt Modell pasta sammen med sjablong fra Kortgleder (LD008)


Jente stempelet er fra Wild Rose studio(CL218-in the meadow)
Og sommerfugl stempel fra Wild Rose.


Ellers har jeg lekt meg med mange teknikker som transfer, decopage, sjablonger, stempling og maling.



Har du noen spørsmål må du bare ta kontak...

Ha en fin fin kveld, hilsen Cathrine

1 kommentar:

  1. ooj det var så fint virkeligt flot med alle dine skønne teknikker
    ha en go helg

    SvarSlett