Sider

mandag 25. juni 2012

Småkort

Hei alle sammen! 

I dag tenkte jeg at jeg skulle vise dere noen småkort laget i en super fart! I tilfelle du har dårlig tid en dag og du må lage noen kort i en fei er de ferdig panelene fra Wild Rose super å bruke. Her ser du hvordan de passer såå bra sammen med de nye diesene fra Leanne Creatief Lea´Bilities. Jeg har laget tre småkort og i bunnen av innlegget kan du se hvilke produkter jeg har brukt. 





Her ser dere bilder av produktene jeg har brukt. Trykk på bildet for å komme direkte inn i nettbutikken. 


    






1 kommentar:

  1. Dear Lady, I Just arrived at you blog. Oh my, do I love your art and creative mind! I'll be watching this blog closely, thank you for giving us so much of your time and mind. You make so wonderful and lovely works! I enjoyed the visit on your site. Many thanks for your beautiful inspirations!!
    I invited you gently to visit my creative Websites: "Bettyscardsandpaperdesign.com" and my new Crafty Online Shop "Hobby-crafts-and-paperdesign.de" Please take my badge on your blog. Many warm Hugs from Marina from Germany

    SvarSlett