Sider

fredag 4. februar 2011

Schoffies Skating

Jeg har lekt litt med de nye stemplene, diesene og punchene i det siste. Resultatet er blant annet disse to kortene. Jeg har brukt bord-dies fra Nellie Snellen. Denne er kjempekul. Diesene kommer med to forskjellige i en pakke til kun kr. 75,-. Jeg er litt vill og gal (og lat...) og har ordnet meg to av hver pakke. Da kan man legge på to dieser på en gang, og det blir rett og ferdig på en runde gjennom maskinen. Det går selvfølgelig like greit å snurre gjennom to ganger, men er man lat, så... Mer detaljer om produktene jeg har brukt, finner dere i Nellie-bloggen vår. Her er det også oversikt over produktene, og forklaring på hvordan man bruker clippunch (stjerner). http://kortgleder-nelliesnellen.blogspot.com/


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar