Sider

mandag 21. februar 2011

En hatteboks

Hei alle sammen! 
Dette er meg Loreta og i dag skal jeg presentere en av mine projekter - en hattebox


Hvis du ønsker å lage denne hatt boksen trenger du Multi Frame dies MDF013 fra Nellie Snellen. Du kan se mengder og typer av figurer du trenger i neste bilde. I tillegg trenger du et stykke papir i størrelse som er vist på bildet. 


Jeg pyntet hatten min med et bånd, perler, blomster og en fjær.


Du kan bruke denne hatteboksen for godteri eller liten overraskelse for din venn. 


Ha en fin dag!


5 kommentarer:

  1. Loriete, aš sužavėta formelių panaudojimu ir tavo išradingumu :) Tikrai puiki dėžutė ir DT labai pasisekė, kad turės tokią dizainerę, kaip tu ;)

    SvarSlett
  2. Nydlig boks du har laget! Fantastiske farger. Elsker den! : )

    SvarSlett
  3. Tusen takk for en nydelig boks. Utrolig kreativt.

    SvarSlett
  4. Denne var bare fantastisk nydelig, Loreta!!
    En kjempeflott idè, og så vakkert pyntet.

    SvarSlett