Sider

onsdag 29. august 2012

Kremmerhus

Hei alle sammen!

Her er min tur igjen å vise dere noe nytt fra meg, og i dag er det et KREMMERHUS fra meg. Jeg brukte min nye Tonic Studios Simplisity puncher og diesene. Jeg lsker Tonic punchere og denne er jo sååååååå nydelig, ikke sant? Og diesene er like som puncher. 





Her er den puncher jeg brukte:



Ha en fin og kreativ dag!

3 kommentarer:

  1. totally gorgeous what a lovely and beautiful coon.
    awww super skønt kræmmerhus og fantastisk lavet du er super dygtig og kreativ

    SvarSlett
  2. Vi bor i Varberg och funderar på att köpa husbil. Det känns bekvämt att ha handlaren nära, men är utbudet i Varberg tillräckligt stort för att man ska hitta "den rätta" direkt, eller bör vi köra upp till Frillesås?

    SvarSlett
  3. Bor ni i Varberg skulle jag absolut börja med att besöka Din husbil i Varberg Att ha en handlare nära är en stor fördel, inte bara vid köpet utan även när det gäller service, garantiärenden och framtida frågor. För många köpare räcker det lokala utbudet för att hitta rätt modell. Samtidigt är det svårt att veta om "den rätta" husbilen finns på plats just när ni letar. Om ni har specifika krav på planlösning, storlek eller utrustning kan det vara värt att även besöka Frillesås och jämföra fler alternativ. Jag skulle börja lokalt och sedan utöka sökningen om ni inte hittar en modell som känns helt rätt direkt.

    SvarSlett