Sider

søndag 1. juli 2012

Ny utfordring - skisse

Da er en ny måned startet og vi er klare med juliutfordringen her hos Kortgleder. Denne gangen har Eva Gro laget en flott skisse. Den skulle passe både til kort og LOer, så vi håper å få se begge deler.



Vi endrer reglene for deltakelse i utfordringene våre.  De er nå åpne for alle som vil delta, men for å gi en bonus til de som faktisk bruker produktene våre, så oppfordrer vi dere til å legge inn bidraget to ganger.  Dere vil altså få dobbel vinnersjanse ved å bruke produkter fra Nellie Snellen, Leane Creatief, Tonic Studios eller Wild Rose Studio. 

Her er min tolkning av skissen, et bryllupskort i lilla.




Noen flere bilder i bloggen min.

Her er produktene jeg har brukt, du finner dem i nettbutikken!





Da er det bare å sette igang, legg inn bidragene deres - så kommer vi på bloggbesøk:-)

10 kommentarer:

  1. Super fin udfordring. Jeg kan altså ikke få lov til at ligge det samme link ind to gange. :-)

    SvarSlett
  2. Takk for beskjeden - vi skal få sett på det! :-)

    SvarSlett
  3. Har kosa meg med denne utfordringen.

    Får ikke til å legge inn samme link to ganger.

    Mvh
    May Grethe

    SvarSlett
  4. Gitte og May Grethe - dere er registrert med 2 lodd selv om dere ikke får lagt inn link her.

    -Dersom det er andre som har brukt noen av våre produkter så legg bare igjen en kommentar her så får dere et ekstra lodd i trekningen.

    Vi har litt problemer med å få Linkitz til å takle dette:-)

    SvarSlett
  5. Jeg har brukt hjertediesen fra Nellie Snellen på mitt kort :-) Får vel et ekstra-lodd jeg også da?

    Mvh
    Mona E.

    SvarSlett
  6. super lækker skitse hvor jeg har brugt flere forskellige Nellie Snellen dies og Nellie Snellen bladpunch

    SvarSlett
  7. Da har jeg også levert bidrag og har brukt Nellie Snellen sin dies til ramme på bildet. :)

    Hilsen Turid :)

    SvarSlett
  8. Hej - Jeg har brugt Nellie Snellen dies i flere størrelser - :-) Scrappeheksen

    SvarSlett
  9. Da har jeg levert mitt bidrag,og jeg har brukt hjertediesen fra Nellie Snellen.
    klem Synnøve

    SvarSlett