Sider

torsdag 9. februar 2012

Kremmerhus til noen du har kjær....

Hei alle sammen, i dag her jeg dekorert noen kremmerhus til dere.
Disse er fine og fylle med for eksempel sjokolade til morsdagen eller kanskje valentin dagen??
På disse kremmerhusene har jeg brukt mønsterpapir fra Wilde rose Paris.
Floral Punch rose med preger small/medium/large
Floral Punvh roseblad meg preger. Disse bladene har fått seg en sprut med glimmermist.







Her og har jeg brukt papir fra Whilde Roses, og brukt floral punch rose.


Ønsker alle en fin fin dag, og håper dere blir inspirert til å delta på utfordringen vår.
Hilsen Cathrine.




4 kommentarer:

  1. Herlig kremmerhus og nydelige roser du har laget.

    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Tar så gjerne i mot, til begge dagene!! Nydelig! Klem fra Anne-Eddie :)

    SvarSlett
  3. Så nydelig! - Fantastisk flotte de rosene blir:-) Angrer nå for at jeg ikke kjøpte den største punschen også.....hmmm....

    Klem

    SvarSlett