Sider

mandag 25. juli 2011

Lykke-til kort

Hei! :)

I dag skal jeg prøve å vise dere hvordan dere kan bruke de nydlige border-diesene. Det blir virkelig flotte kanter på bilder og motiver som vi bruker på kort. Her har jeg brukt den som heter 2-borders, nr. 1. Dette er et "lykke-til-kort" som jeg har laget til en venninne av lillesøsteren min. Det er laget i skikkelig sommer og jente-farger!

På båndet har jeg festet en liten "tag". Det er den innerste diesen på Mutli Frame Dies 008.





Sann ;-) Håper dere liker kortet og ser hvordan dere også kan bruke de nydlige kant-diesene! :)

Klem fra Henrikke

2 kommentarer:

  1. Dette var helt rått..... Kjempenydelig!!!
    Lekkert fargelagt og flotte farger.

    SvarSlett
  2. WOW, WOW, WOW....THIS CARD IS PHENOMENAL.....adore this stunning Sweet Pea image and your coloring is out of this world.....GORGEOUS!!!!

    SvarSlett