Sider

søndag 6. september 2009

Victoria Case Art Design hos Kortgleder

Vi har fått inn et nytt stempelmerke som ble presentert på messa på Fredheim i går. Stemplene gikk unna, og den søte snømannen som Audhild har laget kort med, forsvant før vi fikk sukk for oss. Nye skal helt klart bestilles!

Jeg holder på å legge stemplene ut i nettbutikken, så de dukker snart opp der. Har dere noen ønsker om hva jeg bør ta med på neste bestilling, så er det bare å gi beskjed. Nå gleder jeg meg bare til å sette meg ned og kose meg med de flotte stemplene.

I mellomtiden kan dere kose dere med disse flotte kortene som jeg fikk låne med meg på messa. Det er Anne May som har laget dem. Tusen takk skal du ha, Anne May. De fikk mange beundrende blikk. Vil dere se mer av alt det flotte hun lager, så ta en titt i bloggen hennes: http://amsamu.blogspot.com/ Trykk på bildene for å se hele kortene.






2 kommentarer:

  1. Takk for mange gode tilbud på messa! ;D

    SvarSlett
  2. Kjempe fine kort, og det monster stemplet var bare heeerlig!

    SvarSlett