Sider

mandag 8. april 2013

Blomstrete tag til månedens utfordring

Da er det igjen mandag og tid for at jeg (Bettina) skal vise dere nok et inspirasjonsbidrag til aprilutfordringen vår, som er å lage hjemmelagede blomster. Denne gangen har jeg valgt å dekorere en stor tag, for å bruke som et bursdagskort. De nye diesene med blomster har vært absolutt helt supre å bruke, og jeg kan avsløre at diesen jeg har brukt til å lage de lilla og hvite blomster med er en del av månedens premie. Flott ikke sant?? Nå er det på tide at jeg viser tagen også, slik ser den ut:


Litt mere detaljer her:


Produktene jeg har brukt fra Kortgleder:
Nellie Snellen clearstamp: Young rebels: Parrot

Tonic: Simplicity Daisy Circle

 Tonic Studios: Bouquet Boutique- Cornflower Die

Det er fortsatt et hav av tid til å bli med på utfordringen HER!!

Ha en flott mandag!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar