Sider

mandag 10. desember 2012

Det er ikke fredag i dag...

Nei, det oppdaget jeg i dag tidlig da det var på tide å få ungene av gårde på skolen.  Fredagen forsvant, og det samme gjorde lørdagen og søndagen.  Heldigvis forsvant de i besøk, pepperkaker og annet kos, men hele tiden var det som om jeg hadde glemt noe.  Og det hadde jeg jo...  Ønskelistene!  Vi skulle jo trekke hver fredag.  Heldigvis går det an å trekke selv om det ikke er fredag, så dermed annonseres forrige ukes heldige vinner nå i dag.

Den heldige vinneren av denne konkurransen her hos oss, er Else Aase.  Vi sender deg deler av ønskelisten din i morgen.  Tusen takk for at du ville delta, og takk til alle dere andre også.  Til fredag, (regner jeg med,) kommer neste trekning av ønskeliste.  Husk å registrere deg i nettbutikken, og hjelper du oss med å spre ordet, så må du kommentere dette innlegget her. (Link)  Da er du med i trekningen av en ekstra premie.  Vi håper enda flere har lyst til å delta!

Lykke til!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer Else Aase. Supert adventskalender

    SvarSlett
  2. ÅH.. hurra. Nå ble jeg glad. Gleder meg veldig til å se hva som kommer i posten. Tusen takk :-)

    Klem fra Else

    Eline i bloggverden :-)

    SvarSlett