Sider

lørdag 1. september 2012

Septemberutfordringen - bruk puncher!

Tenk så er det allerede september og vi er godt i gang med hobbysesongen.  Vi har mange spennende produkter inn i nettbutikken, og i den forbindelse har vi lyst å vise frem noen av mulighetene de gir.  Premien denne gangen blir en valgfri Simplicity punch fra Tonic Studios.  Hvis vi får mange bidrag, så vil flere få premie.

Connie starter utfordringsinspirasjonen med to flotte kort i sølv, svart og hvitt.  Hun har brukt Simplicitypuncher og pattern tape fra Tonic Studios.  









Vi håper du har lyst til å delta i utfordringen vår.  Vi gleder oss til å se mye kreativ bruk av punch.  Maks to bidrag per person, og to lodd i hatten for de som bruker våre produkter.  Lykke til!

7 kommentarer:

  1. På bidraget mitt har eg i tillegg til å bruke puch, brukt dies frå Nellie Snellen.

    SvarSlett
  2. PÅ mitt bidrag - nr 12 - har jeg brukt en Nellie Snellen puncher for å lage roseblader. Den punchen er rett og slett genial :)

    Beacarona

    SvarSlett
  3. På kortet mitt har jeg brukt M.S punch og dies fra Nellie Snellen

    SvarSlett
  4. Då var mitt 2.bidrag til utfordringen levert. Her har eg også brukt dies frå Nellie Snellen.

    SvarSlett
  5. Jeg har brugt Nelly Snellen Die til bund på min Spåkurv.

    SvarSlett
  6. Jeg har Nellie Snellen dies på mitt bidrag :)

    SvarSlett
  7. Jeg har brukt Nellie Snellen hjertepunch på mitt andre bidrag.
    Hilsen Turid

    SvarSlett