Sider

torsdag 16. august 2012

En liten titt på nytt som kommer


Hei alle sammen.I anledning messa Kortgleder skal på så har jeg laget litt med produkter som blir lansert der.

Først har jeg dekorert et par fystikkesker.



På baksiden har jeg kledd esken med papirer som kommer i samme serien som disse søte stemplene.



Under har jeg laget en boks hvor jeg har brukt Nellie dies og enda et nytt stempel. Liten skjønn hund ikke sant.
Rosen på stempelet kan man lett klippe ut og bruke for seg selv, lekker.....




Oppå har jeg brukt en tom panking hvor det var muffin former inni.

Papirene kommmer fra samme bok som elefanten:-) Masse flotte ark og leke seg med inni den pakken, så løp og kjøp.....


Håper dette inspirer litt. Jula kommer fortere en man trur.....
Vil dere se produkter vi lager i virkeligheten, ta dere en tur på messa(info lengre ned på siden)

Ha en fin fin dag, hilsen Cathrine

1 kommentar: