Sider

fredag 6. juli 2012

Sommer og skisse utfordring....


Hei, i anledning vår utrfordring som varer til ut i august har jeg laget disse to bildene i følge skissen.

Disse måler bare 10x10cm,,,,men passet veldig til str på stemplene.
Motivene er malt med distress markers.

Ellers har jeg bare revet og limt papir på bakgrunnen før jeg førte på maling stemplet og brukte sjablonger/stensiler og tekst stempel.
Fuglene på lina er sjablong jeg har skåret ut med silhouette, så brukt modell pasta for å få litt dybde i bildet.

Håpere dere liker det dere ser, og kanskje blir inspirert til å bruke våre produkter til andre ting dere og.

Hiv dere med på utfrodringen, vi vil gjerne se hva dere lager etter inspirasjon av skissen.









Her er produktene jeg har brukt fra Kortgleder nettbutikk






Ha en fin fin sommer videre, hilsen Cathrine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar