Sider

søndag 20. november 2011

Det er ti dager igjen av november...

...og vi gleder oss veldig til å sette i gang Kortgleders adventskalender!  For å varme opp, setter vi i gang en blogcandy for dere.  Vi håper dere har lyst til å følge oss i nedtellingen til jul, og vi gleder oss til å vise fram alt det fine designerne lager for å inspirere oss alle. 
For å delta i trekningen, må du gjøre dette: 

1.  Legg bildet i bloggen din.
2.  Legg deg til som følger av Kortglederbloggen.
3.  Kommenter dette innlegget. 

De som allerede er følgere, får selvfølgelig være med i trekningen ved å legge ut bildet i egen blogg og kommentere innlegget. 

Har du ikke blogg?  Lik oss på Facebook og del med vennene dine, så er du også med i trekningen.  Se her:  Kortgleders facebookside. 

Frist onsdag 30. november 2011, kl 23.59.
Vinneren får tilsend en julegave fra oss.  Vi pakker den fint inn, så velger du selv om den havner under juletreet, eller på hobbybordet.  Gaven vil inneholde en blanding av julevarer og andre varer.

32 kommentarer:

  1. Da er alle punktene gjennomført (håper jeg) og jeg vil gjerne være med på denne flotte blogcandyen:)
    Tusen takk for muligheten:)
    Hilsen Cathrine

    SvarSlett
  2. Å for en fantastisk candy!
    Må jo være den drømme julegaven for oss scrappere!
    Har fulgt punktene over her, krysser fingre og håper på det kan bli meg!

    SvarSlett
  3. bilde er lagt i bloggen, følger har jeg vært en god stud :)

    Ønsker dere en riktig fin adventsstund!

    SvarSlett
  4. Klart jeg er med :)
    Gleder meg til jul :)

    SvarSlett
  5. Å, så snilt! Jeg er følger og har lagt bilde i sidebaren min!

    SvarSlett
  6. Selvfølgelig vil jeg være med på candyen deres;)Har gjort alt dere befaler, og følger har jeg vært lenge:)) Jeg er stor fan av bloggen deres, og stoooorkoser meg med gevinsten jeg vant i oktober:) Dere kan se det første kortet jeg laget med den inne på bloggen min:)
    Stor klem
    May Brit

    SvarSlett
  7. Gleder meg til å følge adventskalenderen her inne hos dere, og vil veldig gjerne være med på candyen deres også. Alle ordrer utført, så da er det bare å vente i spenning.
    Ha en flott og kreativ kommende uke!
    -Cathrin-

    SvarSlett
  8. Tak for muligheden for at vinde en førjulsgave.
    klem fra Dorte

    SvarSlett
  9. Klart eg vil bli med på denne, og kanskje vinne ein førjulspakke.

    SvarSlett
  10. Følger har jeg vært lenge og jeg vil såklart være med på candyen. Artig å delta på noe som kan forkorte ventetiden til jul.

    SvarSlett
  11. Så kjekt med julepakke candy, følger ifra før, og har linka i sidebaren.
    tone

    SvarSlett
  12. Kjempeflott candyen og denne vil jeg gjerne være med på:)

    SvarSlett
  13. wauw det ville varme her til jul hvis man vandt sådan en lækker blogcandy!

    SvarSlett
  14. Så fin og spennende bloggcandy! Trinnene er utført. Tusen takk for muligheten! Moro med litt spenning frem mot jul :)

    SvarSlett
  15. Så gøy og selvfølgelig vil jeg være med på denne flotte candyen:) Følger har jeg vært lenge og nå er alle punkt gjennomførte:)
    Klem Gunn

    SvarSlett
  16. Alltid spennende med blogcandy, jeg prøver gjerne lykken :)
    Har fulgt reglene

    SvarSlett
  17. Har lagt meg til som følger og gjort alt riktig. Tusen takk for gleden over spenningen nå før jul.

    SvarSlett
  18. Fantastisk spennende med en førjulspakkecandy :) Link lagt i min sidebar,følger har jeg blitt, gleder meg til å se hvem som får pakke fra nissen den 30. :)

    SvarSlett
  19. Da her jeg lagt inn bilde i sidebaren min, er allerede følger selvsagt) og vil svært gjerne være med å "sloss" om denne flotte candyen.

    SvarSlett
  20. Jeg blir gjerne med i denna! Krysser fingrerne =)

    SvarSlett
  21. Så gøy!!! Blir så klart med på denne!
    Bilde er lagt i bloggen, og følger har jeg vært lenge :-)

    Ha en fin adventstund!

    Mona :-)

    SvarSlett
  22. Billede og link på min blog og fast følger ... jeg takker for chancen for at vinde denne lækre candy :)

    SvarSlett
  23. Billede og link er lagt på min blog. Super flot candy.

    SvarSlett
  24. Bilde og link er lagt i sidebaren i bloggen min :) Også er jeg følger :) Dette var en flott candy som jeg gjerne blir med på.

    hilsen Janne-Lise

    SvarSlett
  25. Jeg vil gjerne delta på denne blogcandyen. Jeg er følger allerede, og nå er bilde på plass i sidebaren i bloggen min. Takk for sjansen.
    Ønsker alle en fin adventstid.
    Hilsen Turid :)

    SvarSlett
  26. Å, så spennende, dette vil jeg gjerne være med på :-)
    Følger har jeg vært lenge, og nå har jeg lagt inn bilde m link i sidebaren på bloggen også.
    Tusen takk for sjansen :-)

    SvarSlett
  27. Det kunne da være lækkert med en tidlig julegave... Denne ville jeg elske at vinde!! Jeg er følger og har selvfølgelig linket :)

    SvarSlett
  28. Så spennende med en blog candy, den vil jeg gjerne være med på :-) Krysser fingrene
    :-) Nina

    SvarSlett
  29. Dette er moro <3 Nydelig blogg, som jeg følger, og reklamerer for på min blogg :D! Dette er spennende!

    SvarSlett
  30. Så glad at eg så denne før den var slutt... Klart eg vil være med på den flotte candyen deres <3
    Takk for sjansen å vinne :) Ha en flott adventstid
    Klem
    Maria

    SvarSlett
  31. HURRA!!! Tenk at jeg vant :D Dette er aller første gang jeg har vunnet en candy :) Har hele tiden tenkt at hvorfor legger jeg de ut, jeg vinner aldri (tar litt tid skjønner du ....thihi....er ikke så flink med data), så vant jeg virkelig. Så morsomt at det var kortgleder også :) Gir meg super masse lyst til å fortsette å scrappe og følge med i den utrolige bloggverden <3<3<3 Nok en gang TUSEN TUSEN MILLIONER TAKK, KORTGLEDER!!! Dette var stort :)

    SvarSlett