Sider

torsdag 27. oktober 2011

Litt mer jul

Hei alle sammen, nå har jeg sittet å kost meg med masse flott som jeg fikk i DT pakke sist. Og her ser dere noe av det jeg har laget.

Her har jeg brukt;
Ark fra papirdesign, med motivet og mønserark og tekst
Halvperler med lim
Dies; MDF 038
Rammen ytters er rest etter et annet kort laget med MDF 037



På kortet under har jeg brukt det søøøøøte stempelet fra Wild Rose Studio, disse er nye i nett butikken. Jeg har stemplet på kraft kartong og farget med soft colors(MPC)
Dies; MDF 030(på teksten)
MDF 032(rundt motivet)
MDF 031(hjørenene inni kortet)
Arkene er fra





Under har jeg prøvd å lage ramme med dies MDF 037, etter litt prøving og feiling fant jeg en løsning. Ble litt skjev, men pytt pytt:-)
Har og brukt MDF 035
og MDF 005(på motivet, de er perfekte til å hekle rundt)



Takk for at dere titter, ha en fortsatt fin fin dag.
Hilsen Cathrne

1 kommentar: