Sider

fredag 29. juli 2011

Pink-party

Hei alle sammen! :)

Den 6.juli holdt jeg avskjedsfest for noen av vennene mine. I den anledning ville jeg lage til ekstra spesielt og bestemte meg for å ha pink-party. Alt var rosa, sugerør, duk, godteri, cupcakes, lys, bordkort, poser, blomster, ballonger, gaver, klær og mer! Jeg syns det ble en kjempe suksess! Grunnen til at jeg nevner det her er fordi jeg ville vise dere hvordan jeg har brukt scrappeting for å lage litt ekstra stas rundt det hele! Her kommer bilder med forklaring!

Slik så bordet ut før gjestene kom.

Alle fikk med seg hver sin hjemmelagde gave. Disse lysene har innsmeltede papirflak. Har stanset de ut med Cuttlebugen og brukt Multi Frame Flower Dies fra Nellie Snellen. Teksten er fra Stempelglede. Valgte den fordi den har så mange lekre detaljer.



Alle hadde fått hver sitt sugerør med navnet deres på. Ideen har jeg hentet fra Wenche som hadde pyntet sugerør. Med navneskilt på fungerete dette både som bordkort og som huskelapper på hvilket glass som tilhørte hver enkelt!



Enda et bilde av stua før alle gjestene kom. Fikk i tillegg fantastisk vær den dagen! :)

Her ser dere rosa godteri, og så fikk jeg en rosa gave!

Måtte bare legge med et bilde av lillesøsteren min og hennes beste venninne. De er så utrolig nydlige i rosa kjoler med rosa lemonade i glassene.

Bilde av rosa cupcakes jeg bakte.

Så her ser dere hvordan dere kan sprite opp sommerfestene dine med scrappeting i hverdagen! :-) Legg gjerne igjen en kommentar.

Klem fra Henrikke

1 kommentar:

  1. Utrolig lekkert dekket bord og bordpynt, skikkelig gjennomført. Cup cakesfatet var skikkelig fint. Alt var jo som en drøm på rosa skyer.
    Sommerklem-

    SvarSlett