Sider

mandag 2. mai 2011

Utfordring; Konfirmasjon

Nå er vi endelig i mai-måned, noe som også kan kalles konfirmajonsmåneden for oss, derfor har vi laget en utfordring til dere!! Vi vil dere skal lage noe som har med konfirmasjon å gjøre.
Det er ikke nødvendig å bruke Nellie Snellen for å delta, men det er absolutt lov. Vi vil trekke TO vinnere, den ene vil bli trukket med random.org, og den andre er det vi fra design teamet som velger. Max to bidrag per person, og du kan delta på ander utfordringer.
Fristen er 14 Mai 17.00.

Her har jeg laget et inrpiasjonsbidrag til dere. Resten av uka og neste uke kommer vi til å presentere konfirmasjonsbidrag til dere.
Her har jeg brukt Nellie Snellen punch til å lage en hjemmelaget blomst, tutorialen finner du her. Ellers har jeg også brukt Nellie Snellen dies bak motivet mitt.
***

Selvfølgelig har vi en utrolig premie til dere! To av dere vinner en pirat-gutt og en pirat-jente hver! Her ser du bilde av de nydlige stemplene til den nye kollesjonen til Nellie Snellen.





Stor klem fra Henrikke og alle andre Kortgleder-jentene





2 kommentarer:

  1. Da har jeg levert et bidrag og håper på lykke!
    Mange fine kort i bloggen deres.
    De stemplene fra nellie snellen var kjempesøte. Jeg har ingenting fra dem ennå, men det står på ønskelista :-)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Jeg får ikke lagt inn kortet mitt over, men her er lenken: http://hmoholt.blogspot.com/2011/05/konfirmasjonskort.html

    Håper jeg kan være med.

    Ha en fin lørdag.

    Hilde ♥

    SvarSlett