Sider

fredag 29. april 2011

Tutorial - Nellie Snellen Bird Stencil

Hei alle sammen!

I dag skal jeg Loreta vise dere enda en tutorial med Nellie Snellen Lines and Dots Stensiler. 

Jeg brukte Lines and Dots stensilen LD006 Bird fra Nellie Snellen.

1. Male hele stensilen plate med blekkpute eller annen maling. Jeg brukte hurtigtørkende pigmentblekk.


2. Skru sjablong maling ned på papiret. Bruk selvklebende tape til å holde sjablong på plass. 
3. Bruk stansemaskinen din til å embosse papiret.


4. Motivet er farget og embosset.


5. Jeg dekket hele motivet med Perfect Pearls.


6. Kutte ut motivet i formen du ønsker. Den er klar til å bruke på dine prosjekter...

Jeg brukte også en kant die MFD028 og Strass Stones fra Nellie Snellen for dette kortet.  


Ha en fin dag!

Klem fra Loreta.

2 kommentarer: