Sider

torsdag 18. februar 2010

Nellie Snellen hos Kortgleder!


Nyhet hos Kortgleder. Vi har som eneste butikk i Norge fått inn stempler og puncher fra Nellie Snellen. De fantastiske designerne hos StampARTic har fått leke med både stempler og puncher, og de har skrevet en flott artikkel. Tusen takk, jenter!

Blomsterpunchene er kanskje de mest kjente produktene fra Nellie Snellen. Det som er spesielt med dem, er at du kan prege blomstene dine og gi dem en flott 3D-effekt. Resutlatet er enestående. Bildet viser hvordan man bruker dem.

Hvis du ønsker å vite mer om de flotte produktene fra Nellie Snellen, kan du se her. Legg merke til de flotte Hang-on-punchene og båndpunchene også. Oversikt over blomsterpunchene finner du her.

Kortet øverst er laget av Audhild, og dette flotte kortet under her har Connie laget. Følg med for flere nydelige kort utover i uka.

6 kommentarer:

  1. Så flott. Gleder meg til å se alt det fine dere lager:) Skal prøve meg på noe jeg også. Får vel handle litt:) Ha en fin dag.

    SvarSlett
  2. oi denne punchen virket som noe en bør ha :)

    SvarSlett
  3. Så flotte kort og de punchene må jeg nok sette på ønskelisten min,for de såå flotte ut!

    SvarSlett
  4. Oj, så mye lekkert! Kjempe fin artikel hos StampARTic også :o) Morsom frosk!

    SvarSlett
  5. Tusen takk for koselige kommentarer. Ha ei fin helg.

    Jorun

    SvarSlett
  6. Så morsomt dette kortet ble da! Elsker å bruke farger på den måten. LIker kortvarianten. Må prøve meg på den jeg også!

    SvarSlett