Sider

søndag 6. desember 2009

Konkurranse

Da er det tid for konkurranse her i bloggen til Kortgleder.

Denne gangen ønsker vi å se julekort der du har brukt stempel som selges eller har vært solgt hos Kortgleder. Dersom du klarer å lage et julekort med et stempel som ikke er et julestempel, får du to lapper i hatten når vi skal trekke en vinner.

Kortet må ikke ha vært vist tidligere og kan ikke kombineres med andre konkurranser.

Innleveringsfrist: 20. desember 2009, ved midnatt.

Kortet du lager legger du ut i bloggen din med direktelink til bidraget under dette innlegget. Dersom du ikke har blogg kan du sende et bilde av kortet ditt i en mail til: jorunn@kortgleder.no

Premien er en stempelpakke til verdi av 500 kr. Vi trekker også noen småpremier.

Vi håper vi får se mange flotte kort

6 kommentarer:

  1. Da rekker jeg å få stemplene mine som jeg bestilte forrige søndag:-)

    For jeg som skal legge kortproduksjonen litt på hylla må jo selvsagt være med på denne:-)

    Ha en flott førhjulstid

    SvarSlett
  2. Så flott at du vil være med. Jeg gleder meg til å se hva du lager. God førjulstid til deg også.

    Jorunn

    SvarSlett
  3. Her er mitt bidrag til konkuransen skreiv også om konkuransen i blogen min http://memyselfandscrapping.blogspot.com/2009/12/kortgleder-christmas-card-competition.html

    SvarSlett
  4. Jeg vil gjerne være med i konkurransen! Har skrevet om konkurransen i bloggen min, og lagt ut bilde av kortet mitt der.
    http://kihomor.blogspot.com/2009/12/bursdags-eller-julekort.html

    SvarSlett
  5. her kommer mitt kort
    har og skrevet innlegg om konkurransen!( linket i et annet innlegg dere har skrevet)

    og brukt et stempel som ikke er julestempel, men som er et av mine favoritt-stempel for tiden

    SvarSlett
  6. Er endelig ferdig med kortet mitt
    Du finner det her

    SvarSlett