Sider

mandag 14. september 2009

The Greeting Farm

Endelig kom det en ny ladning stempler fra The Greeting Farm. Skuffelsen over at de ikke kom til messa, gikk over da jeg fikk pakket dem ut og satt meg ned med dem. Sist runde rakk jeg ikke å ta plata Rain, Snow, Shine til meg selv, så den har jeg sikret meg nå. Snøjenta passer fint til julekort, og det har jeg prøvd meg på her.

Arkene er rester fra 3ndy sin julekolleksjon fra i fjor, trykket er fargelagt med ProMarkers, (Blush, Ivory, Pastel Blue, Sandstone) og blomstene har fått seg en runde glitterlim. De blanke kvistene er noe jeg tok inn til messa, og som jeg har flere igjen av. De ligger ikke i nettbutikken enda, men det er bare å sende mail hvis du har lyst på. De kommer i bunter på tre. Snøkrystallen oppe i hjørnet er Spellbinders Create A Flake 1.



5 kommentarer:

  1. Dette var kjempe lekkert kort i lekre farger som jeg er sååå glad i og det stempelet var super fint!

    Klem fra Eva Helen

    SvarSlett
  2. Nydelig kort! Så lekkert hele veien - papirer, motiv og pynt! Ha ei fin uke!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for koselige kommentarer.

    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  4. Så nydelig kort og herlige farger.

    Klem Connie

    SvarSlett
  5. Så nyyyydelig kort! Likte veldig godt de herlige fargene, og detaljene :O)

    SvarSlett