Sider

mandag 10. november 2008

Velkommen som designer, Connie


Hei, jeg heter Connie.

Jeg er en kreativ og pliktoppfyllende jente på 44 år som bor i Oslo med mann og to store barn. Jeg har holdt på med det meste av håndarbeid oppgjennom årene, men nå går det for det meste i korting. Dette har jeg nå jobbet aktivt med i 2 år. Utviklingen går stadig fremover og jeg storkoser meg. Jeg elsker utfordringer og følger stadig med på alt nytt som kommer på markedet. Oppgjennom disse to årene har jeg også blitt en heldig eier av utrolig mye utstyr og mange stempler.

Nå om dagen leker jeg meg litt med promarker tusjene" og "Glimmer Mist", noe som jeg syns er veldig spennende.
Jeg tar også i mot bestillinger på blant annet invitasjoner, bordkort, takkekort og personlige kort osv, så det kan bli ganske mange kort i løpet av en uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar